3 weken - Reisverslag uit Kilifi, Kenia van jansje hofstra - WaarBenJij.nu 3 weken - Reisverslag uit Kilifi, Kenia van jansje hofstra - WaarBenJij.nu

3 weken

Door: jansjehofstra

Blijf op de hoogte en volg jansje

14 November 2011 | Kenia, Kilifi

Hello!!!!!

Allereerst wil ik iedereen heel erg bedanken voor alle lieve berichtjes op facebook en mn waarbenjij site!!!
Bedankt voor alle lieve woorden en succes wensen (ook uit het blauwe boekje)
Vind het echt super gaaf dat jullie me volgen!!!

Even een kort berichtje. Mn reis is alweer op de helft! Niet normaal!
Ik hoor dat het in Nederland vriest af en toe? Kan ik niet een voorstelling van maken. Hier is het zo ontzettend warm af en toe. Als het dan regent koelt het een aantal graden af en dat is heerlijk.
Nog steeds heb ik het dan warm in mn hempie, en alle Kenianen blijven dan vragen of ik het niet koud heb. Bizar.

Heb een aantal foto,s geupload! Is eindelijk gelukt. Foto,s zijn van de kinderen van de school, het huis waar ik slaap en van Ruth en haar verloofde (Ruth is de vrouw waar ik 6 weken bij woon)
Ohhhjaaa en er is 1 foto van het zwembad. Dit is in een hotel dat ongeveer naast het huis van Ruth staat. Super chill natuurlijk!

Ergens deze week probeer ik weer even een wat langer verslag te plaatsen!

Dikke kus!
Jansie

  • 14 November 2011 - 14:00

    Jeanet:

    super je foto's! wat staat dat ene meisje daar lief te flaneren met haar jurkje...?....ik zie allemaal verschillende uniformen, is het per leeftijdsgroep verschillend?
    x x x jemoedertje

  • 14 November 2011 - 16:27

    Frederique:

    Channie, ziet er leuk uit! Mss moet je die stok eens afpakken en hen eens een tik geven!
    Leuke foto's btw, had er al een paar op fb gezien :)
    Veel plezier nog!
    xx

  • 14 November 2011 - 17:31

    Michel Timmermans:

    Hee hallo jansje
    Fijn weer iets van je te horen en te zien op de foto's dat je het naar je zin hebt. Op 1 van de fot's kon ik zien dat je het daar maar weer goed hebt met al die Tusker. Smaakt ie net zo lekker als vorig jaar ? Enne zijn er bij het zwembad ook weer van die doldwaze Hollanders die telkens bommetjes doen haha? Zo te lezen krijg je gelukkig ook veel fanmail dus iedereen leeft met je mee, geweldig toch. Mijn zusje komt dinsdag al weer dus die heeft het er al weer opzitten.doe je best daar, geniet en wellicht volgt er snel weer een leuk berichtje. Groet Michel

  • 14 November 2011 - 18:26

    Pa:

    Hee dochter. Leuk om weer verslagje van je te lezen. Foto s vond ik ook heel leuk. Vooral die waar je zelf op stond want ik was bijna al vergeten hoe je er uit ziet.(geintje) kijk uit naar je volgende berichtje. Dikke kus van je vader.

  • 14 November 2011 - 18:40

    Evelien:

    Jansie!!!

    Leuk weer wat te lezen!
    En wat een super foto's!!
    Mooi om te horen dat je het naar je zin hebt.! Tijd gaat snel voorbij he..

    Dikke kus en knuffel!!

  • 15 November 2011 - 08:21

    Annet:

    Wow jans, mooie foto's!! Bedankt voor je mail, ik mail je zo even terug :) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Kilifi

KENYA

Recente Reisverslagen:

01 December 2011

laatste week!:(

18 November 2011

Mtwapa

14 November 2011

3 weken

08 November 2011

twee weken

31 Oktober 2011

Eerste week
jansje

Actief sinds 11 Okt. 2011
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 11990

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2016 - 21 November 2016

Kenya!

15 September 2014 - 15 September 2014

Backpacken!!!!!

24 Oktober 2011 - 06 December 2011

KENYA

Landen bezocht: