Nog twee weken! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van jansje hofstra - WaarBenJij.nu Nog twee weken! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van jansje hofstra - WaarBenJij.nu

Nog twee weken!

Door: jansjehofstra

Blijf op de hoogte en volg jansje

12 Oktober 2011 | Nederland, Groningen

Hallo iedereeen!

Over twee weken is het zover! Dan ga ik eindelijk naar Kenya!!!!:)
Éen van al mijn dromen die in vervulling gaat! Yess!

Ik ga 6 weken bij stichting Upendo in Kilifi aan het werk. Stichting Upendo vangt straat kinderen op, die hun ouders aan AIDS hebben verloren. Deze kinderen zijn zelf vaak ook geinfecteerd met het AIDS virus.
Ze krijgen onder andere eten, scholing en medische adviezen van de stichting.
De kinderen zijn vaak opgevangen door familie leden, maar de armoede is vaak zo groot dat de kinderen moeten bedelen op straat.
Wat ik precies ga doen is zeer breed. Onder andere:
Met de kinderen zingen, dansen, sporten en spelen. Helpen met les geven of koken, de situatie van de kinderen in kaart brengen of updaten en samen met de kinderen hun thuissituatie bekijken.
Superveel voor in zes weken, maar ik zie het allemaal wel wat ik tegen ga komen!

Ik zal alvast mijn excuses voor alle taal en spelling fouten aanbieden, want dat is nou eenmaal dramatisch bij mij. (as everyone knows)

Nu mn ticket geboekt is kan ik ook nie meer wachten om te gaan! Superveel zin in!

Alvast een shout out voor iedereen die me gesteunt en geholpen heeft afgelopen tijd! Thanks voor alle gesprekken en goede adviezen!

Love,
Jansje!






  • 12 Oktober 2011 - 12:30

    Manon:

    veel plezier :)

  • 12 Oktober 2011 - 12:31

    Evelien:

    Janseltje!!!

    Super tof!!!!
    Ik hou je zeker in de gaten!
    Super dat je dit gaat doen!!

    Liefs

  • 12 Oktober 2011 - 15:39

    Hanna:

    Lieve Jansje, als ik je niet meer zie, dan bij deze een heel goede reis en heel veel plezier bij alles wat je gaat doen daar, lots of love, Hanna (de tuinheld)

  • 12 Oktober 2011 - 19:01

    Hans & Tante Babette:

    Wauw!

    Maak er een onvergetelijke reis van en wil je ook de groeten doen aan Mbamba Bonkghanda!

    Ik hoop dat je veel leuke dingen mee gaat maken en dat je ons een kaartje stuurt! Of hebben ze geen brievenbussen daar?

    Groeten!
    H & B


  • 13 Oktober 2011 - 11:04

    AJ:

    super veel succes daar! goed wat je doet. keep it up!

  • 13 Oktober 2011 - 12:00

    Alexander :

    Hé Jansje

    Super gaaf dat je gaat. Echtt een hele onderneming stoer hoor! Ik kom je vast nog wel even tegen maar zoniet succes

    -X- Alexander.

  • 13 Oktober 2011 - 13:51

    Annet:

    Ik volg je ook! Succes!! Maar we zien elkaar sowieso nog wel ;) XX

  • 14 Oktober 2011 - 06:58

    Johannes:

    Hoi Jantsje,

    blij dat jou wens ook in vervulling gaat. Zo heeft ieder zijn droom, de een wil majorette zijn de ander dreamgirl in Afrika.

    Ik gun het jou

    Johannes

  • 19 Oktober 2011 - 21:06

    Alles Op Een Rij??:

    Hoi!! treinreis regelen nog gelukt?
    Handschoenen mee!!!???
    Maak er een leerzame mooi tijd van, groetjes Christa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

KENYA

Recente Reisverslagen:

01 December 2011

laatste week!:(

18 November 2011

Mtwapa

14 November 2011

3 weken

08 November 2011

twee weken

31 Oktober 2011

Eerste week
jansje

Actief sinds 11 Okt. 2011
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 11993

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2016 - 21 November 2016

Kenya!

15 September 2014 - 15 September 2014

Backpacken!!!!!

24 Oktober 2011 - 06 December 2011

KENYA

Landen bezocht: